Najlacnejsisport.sk Najlacnejsisport.sk 041 421 5450
Poradňa Všetko o nákupe O nás Kontakty
/
Tipy na darčeky
Bojové športy
Bojové športy
Boxovacie vrece 30 kg 104.60 € 84.10 € Detail produktu
Akcie

Prečo a ako používať steppery

Steppery patria medzi neveľké, zato veľmi účinné posilňovacie stroje.

Steppery a mini steppery s prehľadom vytvarujú vaše ramená, paže, zadok, stehná i lýtka. Pravidelné cvičenie na stepperi zlepší vašu fyzickú kondíciu a zbaví vás prebytočných kíl. Tento posilňovací stroj je navyše tak skladný, že si zacvičíte naozaj kdekoľvek!

Základné ponaučenie, ako cvičiť na steppery a ako vyberať steppery, vám pomôže k spokojnému nákupu na www.najlacnejsisport.sk - vášho dodávateľa kvalitných športových pomôcok za najlepšie ceny!

Ako vybrať steppery

Na začiatku nákupu zvážte, ako často plánujete stepper používať. Ak si aj pri cvičení potrpíte na patričnú mieru pohodlia, odporúčame steppery s držadlom. Športovci, ktorí sa neštítia driny, bohato vystačí s klasickými mini steppery, tých menej náročných dostatočne zabavia nastaviteľné fitness schody. Pre občasné "stepovanie" by mali postačiť aj jednoduché modely bez computeru. Ak však plánujete spevňovať svalstvo či znižovať váhu, bez computeru, ktorý zobrazuje čas cvičenia, počet krokov a spálených kalórií, sa nezaobídete Nemenej dôležité je meranie tepovej frekvencie, ktorú je tiež vhodné kontrolovať.

Niektoré modely (napr. Leg Trainer MASTER) si pre svoje funkcie a svalové zameranie obľúbia najmä ženy, u iných oceníte aj ich hydraulické tlmiče (napr. Mini stepper MASTER).

Naše steppery bez problémov unesú športovcov vážiacich až 100 kilogramov (tento váhový limit rozhodne neprekračujte). Pokiaľ ide o výšku, žiadne obmedzenia sa v podstate nekladú.

Ako cvičiť na stepperoch

Zásady správneho cvičenia na stepperi sa v základoch nelíši od posilňovania na iných posilňovacích strojoch. Steppery precvičia najmä vaše sedacie svaly, ramená, stehná a lýtka. Preto sa zvlášť na tieto svalové partie zameriame pri najmenej 5minutovém strečingu, ktorým cvičenie na stepperi zahájime aj zakončíme.

Je vaším cieľom hlavne schudnúť?

Potom zvoľte slabší odpor šliapania a vyššiu frekvenciu krokov. Keď chceme tiež rysovať postavu, nastavujeme silnejší odpor šliapania s menšou frekvenciou krokov.

Vaša váha by mala byť počas cvičenia plynule prenášaná z jednej nohy na druhú, aby nedochádzalo k preťaženiu jednej polovice tela. Zaťažované sedacie svaly uvoľňujeme priebežnou zmenou postoja pri šliapaní (ľahšie u modelov s držadlom či riadidlami).

Pokiaľ ide o frekvenciu cvičenia, majte na pamäti, že vaše telo začína spaľovať tuky až po 20 minútach cvičenia. Váš tréning ponesie to pravé ovocie, keď bude trvať ideálne 40 minút s frekvenciou cca 2 krát až 3 krát týždenne.

Začiatočníci by mali určite intenzitu tréningov postupne zvyšovať a dostať sa do optimálnej fyzickej kondície.