0918 665 685
TIP: Parkour Výpredaje
🎁 DARČEKk stolom na STOLNÝ TENIS

Trampolíny MASTER - ktorá je naj?!



Trampolína je dnes už takmer štandardnou výbavou každej záhrady. Najviac ju samozrejme využijú deti a nie je potrebné hovoriť prečo. Skákanie na trampolíne uvoľňuje veľké množstvo energie, takže sa na nej deti perfektne unavia. Okrem toho má ale skákanie na trampolíne dobrý vplyv na zdravie, ktorý ocenia aj dospelí.

Pokiaľ už nejakú dobu po trampolíne pokukujete alebo potrebujete nahradiť tú, čo máte, pozrite sa na našu porovnávaciu tabuľku👇, vďaka ktorej si ľahšie vyberiete.


master


Posuňte tabuľku do strán

Trampolína
MASTERJUMP

96 CM

Zobraziť

Trampolína
MASTERJUMP

122 CM

Zobraziť

Trampolína
MASTERJUMP

140 CM

Zobraziť

Trampolína
MASTERJUMP

SUPER 365 CM

Zobraziť

Trampolína MASTERJUMP
300 X 210 CM
(trampolína + ochranná sieť+schodíky)

Zobraziť

Trampolína
MASTERJUMP

300 X 210 CM

Zobraziť
Priemer trampolíny 96 cm 120 cm 140 cm 365 cm 300 cm 300 cm
Priemer odrazovej plochy 74 cm 100 cm 120 cm 318 cm 260 x 170 cm 260 x 170 cm
Obvodový ochranný vankúš ÁNO ÁNO ÁNO ÁNO - zosilnený ÁNO ÁNO
Počet pružín 38 44 48 80 68 68
Počet nožiek 6 8 8 8 4 8
Výška odrazovej plochy od zeme 22 cm 25 cm 28 cm 89 cm 68 cm 76 cm
Nosnosť 100 kg 100 kg 100 kg 120 kg 100 kg 100 kg
Hmotnosť 8 kg 11 kg 12 kg 80 kg 81 kg 65 kg
Zobraziť Zobraziť Zobraziť Zobraziť Zobraziť Zobraziť

Prečo je skákanie na trampolíne dobré?

  • Uvoľňuje energiu, páli tuky a kalórie – skákanie patrí medzi aeróbne aktivity a telo začne spaľovať už po 20 minútach (spaľuje sa o 15% viac energie ako pri behaní)
  • Šetrné ku kĺbom – skákanie nevytvára taký tlak na kĺby ako napr. behanie
  • Zmierňuje celulitídu – pri skákaní sa pohybujú svaly, ktoré privodí masáž hlbokých žíl a lymfatického systému, čím sa zlepší obeh, zmiznú problémy so žilami a problémy so zadržiavaním vody
  • Zrýchľuje metabolizmus – rýchlejší metabolizmus znamená rýchlejšie spaľovanie a chudnutie
  • Podporuje kardiovaskulárny systém
  • Posiluje imunitu – pri pravidelnom skákaniu
  • Zlepšuje náladu – pri skákaniu sa vyplavujú endorfíny = hormóny šťastia
  • Prináša upokojenie, pohodu a relax, zlepšuje spánok – nenáročné skoky môžu pôsobiť antistresovo
  • Zlepšuje koordináciu pohybov, posilňuje svaly (hlboké brušné a chrbtové svaly), zvyšuje flexibilitu
  • Zvýšenie kostnej hustoty – prevencia osteoporózy

Ako skákať bezpečne?

  • Použite ochrannú sieť okolo trampolíny, aby sa predišlo pádu z trampolíny. Ochranná sieť by nemala byť používaná k úmyselnému odrazenie do strany. Počas skákania vždy zatvorte otvor v ochrannej sieti!
  • Vždy skáčte čo najbližšie stredu trampolíny
  • Nepoužívajte trampolínu ako odrazový mostík a nikam z nej nevyskakujte
  • 1 osoba na trampolíne - pre väčšiu bezpečnosť je lepšie, keď je na trampolíne len 1 osoba. Aj keď má trampolína veľkú nosnosť, skákaním viac osôb naraz môže dôjsť k zrážke a úrazu
  • Nerobte nebezpečné skoky, saltá a kotrmelce - vždy skáčte také skoky, ktoré zvládate s istotou
  • Neskáčte v topánkoch - hrozí pošmyknutie a tiež poškodenie trampolíny
  • Naučte sa bezpečne dopadať a zastaviť - skákanie zastavíte dopadom s miernym pokrčením kolien, aby boli nohy v kontakte s plachtou
  • Neskáčte na mokrej trampolíne. Hrozí riziko pošmyknutia
  • Počas skákania držte hlavu hore a pozerajte sa na okraj trampolíny. To pomôže získať kontrolu nad rovnováhou
  • Skontrolujte trampolínu pred každým skákanim



Trampolíny Master

Nechajte si poradiť, ako vybrať trampolínu!


Príslušenstvo k trampolínam pre bezpečné aj zábavné skákanie

Čti více

Ako vybrať správnu trampolínu - rady a tipy

Čti více



Chcete dostávať náš newsletter a mať dopravu nad 80 € ZADARMO?
Zaregistrujte sa